Loading…

Handelsvilkår

Ved besøg eller køb af varer på dermadeluxe.dk gælder følgende betingelser:

Returvarer/fortrydelsesret
I tilfælde af, at du fortryder dit køb eller varen ikke lever op til dine forventninger, har du mulighed for at fortryde dit køb inden 14 dage fra modtagelsen af varen. I så fald skal varen returneres i sin originale emballage inden fristens udløb. Vi gør opmærksom på, at vi ikke tager varen retur, hvis originalemballagen er brudt eller ødelagt. Du skal sende varen til vores adresse som du finder under Kontakt. Varen returneres for købers regning og risiko. Vi bytter gerne til en anden vare eller tilbagebetaler prisen på varen. Ved returnering af en vare venligst indlæg en kopi af den bekræftelse du modtog ved bestilling af varen. Ønskes pengene retur, overføres pengene direkte til din konto.

NB: Der må ikke tapes klistermærker på original emballagen. Pakken skal pakkes ind så emballagen ikke bliver beskadiget. Venligst gem din postkvittering, da den fungere som dokumentation for, at du har sendt varen.

Reklamation
I tilfælde af, at du har modtaget en defekt eller forkert vare, bedes du skrive til mail@dermadeluxe.dk. Varen må ikke tages i brug før reklamationen er blevet færdigbehandlet. Ved reklamation over en vare, skal vi kontaktes inden 7 dage fra modtagelsen af varen. Du bør derfor undersøge varen hurtigst muligt efter modtagelsen. Afhængig af den specifikke situation, reparere eller sender vi en ny vare til dig. Vi dækker omkostninger ved forsendelse af defekte eller fejlleverede varer via Post Danmark.

Betaling
Ved betaling for dine varer understøtter vi flere typer betalingskort. Du kan derfor betale med både Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Debit, Eurocard og Maestro.

Fragt & Levering
Der bliver pålagt et fast fragtgebyr på 39,- kr. pr. ordre. Ved køb af varer for over 500,- kr. er fragten GRATIS. Dette gælder dog ikke forsendelser til Grønland eller Færøerne. De fleste varer vil være fremme inden for 2-3 hverdage, det er dog ingen garanti, da vi tager forbehold for udgående varer eller varer i restordre. Dermadeluxe kan ikke drages til ansvar for forsinkelser eller eventuelle omkostninger forårsaget herved. Dette gælder også ved defekte eller fejlleverede varer.

Modtagelse
Når du modtager varen, er det vigtigt at checke at varen ikke har taget skade under transporten. Vi gør opmærksom på at der max. Må gå 7 arbejdsdage inden skaden anmeldes. Anmeldelse af skader skal ske til mail@dermadeluxe.dk. Du bør ikke kvittere for modtagelse før du har checket om varen har lidt overlast under transporten. Hvis der er sket skade på varen, skal du gøre indsigelse overfor transportfirmaet. Hvis varen er sendt med Post Danmark skal du henvende dig på posthuset og anmelde skaden.

Persondata
Vi videregiver ikke persondata i form af navn, adresse, telefonnummer osv. Til nogen anden part. Disse oplysninger bruges kun hos os i forbindelse med forsendelse af varer og ved oprettelse i vores interne kundedatabase. Derved bruges disse informationer kun, hvis vi f.eks. skal i kontakt med dig i forbindelse med en ordre eller ved forsendelse af varer.

Copyright af indhold
Alt indhold såsom tekst, logo og produktbilleder tilhører Dermadeluxe og må ikke anvendes af anden part medmindre tilladelse fra Dermadeluxe først er hentet.